Shop now

Youtube Updates today

ad

Tuesday, May 25, 2021

2021 میں ایمیزون پر فروخت کرنے کے لئے بہترین مصنوعات

  

2021 میں ایمیزون پر فروخت کرنے کے لئے بہترین مصنوعات

 



کیا ہو رہا ہے یوٹیوب  اور بلوگ میں خوش آمدید

پرنس ٹوبہ ٹیک سنگھ بلوگ اور سب سے اہم بات

مکمل وقت اور حیرت انگیز بنانے کے لئے پرعزم

آپ لوگوں کے لئے ویڈیوز

تاکہ آپ واقعی میں انٹس اور آؤٹ سیکھ سکیں

اپنے اسٹور کو شروع کرنے کا طریقہ

ایمیزون پر اور واقعی میں کامیاب ہو

ای کامرس

2020 -2020 پر ایک نظر ڈالنا تھا

ایک جنگلی سال

اور خاص طور پر ان لوگوں کے لئے جنہوں نے آن لائن فروخت کیا

کون ہیں

ای کامرس اور اس کی وجہ

وہ راستہ لالچ کی وجہ سے تھا

مستقبل میں وبائی حالت میں لوگ

اس ویڈیو کو دیکھ رہے ہیں

اور بہت سارے لوگوں کا سہارا لے رہے تھے

ان کی گروسری خرید خرید

کسی بھی قسم کی صفائی ستھرائی کی مصنوعات

کچھ بھی جو وہ آن لائن حاصل کرسکیں

ای کامرس کے ذریعے آرہا تھا اور اب بھی

2021 میں آگے دیکھ رہے ہیں

مجھے مطالبہ کی توقع نہیں ہے

ضروری ہے کہ ایک ہی سطح پر ہو یا اس سے بھی


ہو

اس سے زیادہ جو ہم نے 2020 میں دیکھا تھا لیکن میں کرتا ہوں

یقین کریں کہ ہم دیکھنے جارہے ہیں

ای کامرس میں زبردست اضافہ

مطالبہ تاکہ یہ حاصل کرنے کے لئے ایک بہت اچھا وقت ہے

شروع

ایمیزون پر فروخت کرنا جو میرے پاس لاتا ہے

آج موضوع اور ہم بات کرنے جارہے ہیں

سب سے اوپر تین مصنوعات کے بارے میں

تین مصنوعات جو میں بننے جا رہا ہوں

اس سال بیچ رہا ہوں میں اس کا اشتراک کروں گا

آپ لوگوں کے ساتھ تاکہ آپ آگے بڑھ سکیں

آپ وہی مصنوعات بیچ سکتے ہیں

اور یہ سب گوگل ٹرینڈ ڈیٹا پر مبنی ہے

نیز میری نظر کے بارے میں جو میں دیکھ رہا ہوں

ام معاشی دی گئی زندگی دی گئی ہے

ابھی 2021 میں

وہ میرے اہم عوامل ہیں

فیصلہ کیا ان مصنوعات

کرنے جا رہے ہیں تو چلو آج ہی شروع کریں

سب سے اوپر تین مصنوعات پر لڑکوں

کہ میں بیچ رہا ہوں اور میں

یقین ہے کہ فروخت کرنے کے لئے سب سے بہتر ہیں

2021 میں۔

ٹھیک ہے لڑکے یہاں سے شروع کریں

اور اس طرح میں نے تینوں کا ذکر کیا ہے

وہ مصنوعات جو میں فروخت کرنے جا رہا ہوں

اس سال

اور میں تم لوگوں کو دکھا رہا ہوں

ان پر مبنی کچھ گوگل ٹرینڈ ڈیٹا

ان مصنوعات کی بنیاد پر عنوانات

اس کی وجہ سے آپ کو ایک بہتر خیال ملے گا

مجھے توقع ہے کہ مانگ میں اضافہ دیکھا جائے گا

اس سال

اور آنے والے دو سالوں میں اور اسی طرح

یہ واقعی میرے تین ہونے جا رہے ہیں

مرکوز مصنوعات اور میں اشتراک کرنا چاہتا ہوں

تم لوگوں کے ساتھ

تو پہلا پروڈکٹ جس میں جا رہا ہوں

اس سال فروخت ہونے والا ہے

کھیل

ایتھلیزر ایتھلیٹک کے مابین ایک ہائبرڈ ہے

پہن لو اور آرام دہ لباس سوچو

لیلیومون جوگر پتلون کی طرح

آپ جانتے ہو کہ آپ لوگوں کو دیکھتے ہیں کہ اس کی طرح ہے

فیشن اب آپ پہنے ہوئے لوگوں کو دیکھتے ہیں

وہ کپڑے

اور ضروری نہیں کہ وہ کسی ایتھلیٹک میں ہوں

فرصت ہے تو اب کی ترتیب

کچھ ایسی چیز جس کو میں واقعتا something دیکھ رہا ہوں

مانگ میں اضافہ اور آپ ایک لے سکتے ہیں

گوگل ٹرینڈ ڈیٹا کو دیکھیں جو میں کروں گا

ابھی اسکرین پر ڈالیں

یہ وقت کے ساتھ مستقل طور پر بڑھتا جارہا ہے اور

توقع کر رہا ہے کہ اس کے 100 کو مارا جائے گا

اس سال کسی وقت مقبولیت اب آپ ہو

شاید سوچ رہا ہوں کہ اس سال کیوں نہیں

2020

2020 ایتھلیئر کے لئے ایک بہترین سال تھا

تاہم ، میں 2021 میں اسی کی ایک بہت دیکھ رہا ہوں

خصوصیات تو ہم اب بھی ہیں

احاطہ آب و ہوا میں لوگ اب بھی ہیں

گھر سے کام کرنا اور ان سے توقع کی جارہی ہے

گھر سے کام کرنا جاری رکھیں

اکثریت

کم از کم جب تک موسم گرما تک

ویکسینیں واقعی میں آؤٹ ہونے لگتی ہیں

لہذا اگر آپ اس شخص کے بارے میں سوچتے ہیں

گھر سے کام

انہوں نے سوٹ اور ٹائی نہیں پہنی ہوئی ہے

انہوں نے کچھ تکلیف نہیں پہنی ہے

جینس کی طرح لباس

آپ جانتے ہیں کہ وہ کیا پہن رہے ہیں

تفریح ​​کے وقت پہنے ہوئے ہیں وہ پہنے ہوئے ہیں

پسینے کی پتلون یا ہڈیاں پہننے یا پہنے ہوئے

یوگا پتلون ایسی چیز جو آرام دہ ہو

ابھی تک اس سال کے لئے فیشن

تو یہ وہ پروڈکٹ ہے جو میں ہونے والا ہوں

اس سال میری توجہ مرکوز کرنا i

واقعی فیصلہ نہیں کیا ہے

ایتھلیزر کی کون سی خاص قسم ہے کہ میں

میں فروخت کرنے والا ہوں میں ابھی بھی اپنی مصنوع کر رہا ہوں

اس پر تحقیق کریں

لیکن جیسے ہی میں نے اس کو بنانے کا اعداد و شمار بنائے

دیکھتے رہنا یقینی ہے میں ایک ویڈیو جاری کروں گا

کہ

اور آپ لوگوں کو کچھ اور بصیرت بخشی

کیا مخصوص کھلاڑی پہننا

میں اب اگلے دو پر توجہ مرکوز کر رہا ہوں

مصنوعات میں ہوں میں واقعتا دو ہوں

یہاں آپ کو لڑکوں کو دکھانے کے لئے مثالیں

اور میں نے پہلے ہی ایک پروڈکٹ منتخب کرلی ہے

میرے تھوک فروش سے جو میں دوبارہ بیچنے کا ارادہ رکھتا ہوں

ایمیزون پر

اور یہ مجھے دوسرے نمبر پر لاتا ہے

جو مزاحمت ہے

بینڈ تاکہ آپ دیکھ سکتے ہو کہ یہ ہیں

ورزش بینڈ

ام ان کی طرح کی مزاحمت ہے

جیسے اگر آپ کوئی گھنٹی اٹھا رہے ہو

وزن

تاہم اس کے لئے اور بھی بہت زیادہ مراعات ہیں

ایک ای کامرس بیچنے والا میری طرح بیچنا

یہ بمقابلہ وزن فروخت

تو آئیے گوگل ٹرینڈ پر ایک نظر ڈالیں

مزاحمت بینڈ کے لئے اعداد و شمار

جیسا کہ آپ پچھلے 15 یا اس سے زیادہ دیکھ سکتے ہیں

سالوں میں مقبولیت واقعتا. گزر رہی ہے

25

اور یہی گراف دکھا رہا ہے

یہاں اگر اب آپ 2020 کو دیکھیں

صرف اس پچھلے اپریل کے بعد واقعی ٹھیک

وبائی کی گرمی شروع ہوگئی

آپ دیکھ سکتے ہیں کہ مقبولیت

100 تک اسکائی کریکٹ

اور پھر ہم نے ایک ڈرامائی گراوٹ کو دیکھا

30 کے بارے میں کچھ نچلی سطح

اور اس وقت یہ بڑھتا ہی جارہا ہے

زوال کے بعد جب تک

اب میں سوچتا ہوں کہ 2021 تک جا رہا ہے

جیسا کہ ہم دیکھ رہے ہیں اس میں اضافہ جاری رکھیں

ایک بار پھر لوگ گھر سے کام کر رہے ہیں

وہ کام کرنے کے طریقے تلاش کر رہے ہیں

بھاری باربلز کے بغیر

یا جم جانا اور بے نقاب

خود مزاحمت بینڈ

ایک ہوشیار راستہ ایک ہوشیار مصنوعہ ہے

آپ بیچ سکتے ہیں

اس مارکیٹ میں اور اس سے ملنے کے لئے اور

2021 میں یہاں آنے والا مطالبہ

اب مجھے ایک اور وجہ ہے کہ میں ان سے محبت کرتا ہوں

ریسس

 Buy from Amazon 

No comments:

Post a Comment

Thanks for Contacting Princetobateksingh
How can i help you
Google/REHMAN2211

Multiple ad

Featured Post

10 Best Free Blog Templates to Kickstart Your Blogging Journey

  10 Best Free Blog Templates to Kickstart Your Blogging Journey ‍ Image Source: FreeImages ‍ Are you ready to embark on your blogging jou...

Popular Posts

PMA

Youtube Channel Princetobateksingh Updates

Auto Index G

// Wait for the page to fully load document.addEventListener('DOMContentLoaded', function() { // Get all the post links on the page var postLinks = document.querySelectorAll('a[href^="https://princetobateksingh.blogspot.com/"]'); // Loop through all the post links for (var i = 0; i < postLinks.length; i++) { // Get the URL of the post var postUrl = postLinks[i].getAttribute('href'); // Send a fetch request to the Google Search Console API to request indexing of the post fetch('https://www.google.com/ping?sitemap=' + encodeURIComponent('https://princetobateksingh.blogspot.com/sitemap.xml') + '&url=' + encodeURIComponent(postUrl), { method: 'GET' }); } }); const images = document.getElementsByTagName('img'); for (let i = 0; i < images.length; i++) { images[i].addEventListener('error', function() { this.src = 'path/to/default/image.jpg'; }); } const links = document.getElementsByTagName('a'); for (let i = 0; i < links.length; i++) { links[i].addEventListener('error', function() { window.location.href = 'https://princetobateksingh.blogspot.com/'; }); }

Join Us

 
Prince Toba Tek Singh
Facebook Group · 549 members
Join Group
REHMAN2211 Computer Operator and Technical Person at Dawn Computer Centre Toba Tek Singh and Sharing Information with peoples on internet News Jobs e...
 

BPMA

Gest Post / Write Us Website for GBOB

Guest Posting Sites provided by prepostseo.com